خطا های پکیج ایران رادیاتور

همانطور که می‌دانید شرکت ایران رادیاتور یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند های تولید کننده پکیج گرمایشی است که امروزه به دلیل کیفیت و طول عمر بالای محصولات، خدمات پس از فروش گسترده و گارانتی قابل اطمینان، علاوه بر ایران در بازار برخی کشورهای همسایه نیز مورد توجه خریداران پکیج قرار دارد.

خطا های پکیج ایران رادیاتور موضوع مهمی است که بسیاری از کاربران سایت فروشگاهی اصفهان تهویه در خصوص آن سوالاتی را مطرح نموده اند. برای پاسخگویی به سوالات مخاطبین گرامی، در این مقاله قصد داریم علت ارور یا خطا هایی که در عملکرد پکیج های ایران رادیاتور توسط چراغ های پیغام یا صفحه نمایش دیجیتالی نمایش داده می‌شوند را شرح دهیم، لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید.
چگونگی تشخیص ارور یا خطا های پکیج ایران رادیاتور
قبل از آشنایی با انواع ارور یا خطا ها در عملکرد پکیج ایران رادیاتور، لازم است بدانید که بطور کلی پکیج های این برند معتبر، از دو نوع برد الکترونیکیِ آنالوگ و دیجیتال بهره می‌برند. به همین دلیل ابتدا با چگونگی تشخیص پیغام خطا در پکیج های دارای برد آنالوگ و دیجیتال آشنا می‌شویم، سپس به توضیح انواع خطا در پکیج های ایران رادیاتور خواهیم پرداخت.
نکته: قبل از توضیح خطاهای عملکرد پکیج، لازم است به مانومتر فشار آب سیستم پکیج که باید بین عدد 0.5 (حداقل) تا عدد 2 (Bar) باشد کاملاً توجه کنید.
پکیج ایران رادیاتور با برد آنالوگ
روی بدنه پکیج هایی که دارای برد آنالوگ هستند چراغ هایی تعبیه شده است که زیر آنها اعداد دو رقمی نشان دهنده دمای آب از 30 تا 80 وجود دارد. هنگام استفاده از آب گرم مصرفی (وقتی که شیر آب گرم باز می‌شود) چراغ ها بصورت دوتایی یا جفت، روشن می‌شوند.
مثال: 30 40/50 60/70 80
در صورت روشن شدن چراغ های پیغام دهنده به شکلی که توضیح داده شد، بدانید که کارکرد پکیج طبیعی بوده و فلوسوئیچ دستگاه نیز سالم است.

خطا های پکیج ایران رادیاتور
چراغ های پیغام دهنده پکیج ایران رادیاتور در مدل های آنالوگ، هنگام استفاده از شوفاژها (حالت زمستانه) از عدد 30 تا یکی از اعداد دیگر بطور ثابت روشن می‌شوند. و روشن شدن چند چراغ مجاور بطور ثابت، نشانه ارور یا خطای پکیج نمی‌باشد.
مثال: 30 و 40 و 50

خطا های پکیج ایران رادیاتور
اگر قطعه ای از پکیج ایران رادیاتور در مدل های آنالوگ دچار خرابی یا اختلال عملکرد شود، وابسته به مشکل پیش آمده یک یا چند چراغ بصورت چشمک زن روشن و خاموش می‌شود. چراغ قرمز نیز در برخی از خطاها روشن شده که نشان دهنده اختلال در عملکرد پکیج است و در حالت کارکرد طبیعی دستگاه خاموش می‌باشد. برای درک بهتر پیغام های خطای پکیج ایران رادیاتور در مدل های آنالوگ به مثال زیر توجه فرمائید.
مثال: اگر خطای 406070 یا 406080 نشان داده شد (چراغ های بالای این اعداد بصورت چشمک زن روشن و خاموش شود)، یعنی فن دودکش دستگاه دچار مشکل شده است.
شناخت ارور و خطا های پکیج ایران رادیاتور مدل های آنالوگ
همانطور که خواندید پس از شرح چگونگی تشخیص پیغام های خطا، در ادامه به توضیح هرکدام از علائم خطا یا ارور های احتمالی در عملکرد پکیج های ایران رادیاتور می‌پردازیم. در جدول زیر تمامی پیغام خطا های پکیج ایران رادیاتور در مدل های آنالوگ (M24ff/E24ff/Eco22f و…) شرح داده شده است.

خطا های پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور با برد دیجیتال
پیغام های خطا در عملکرد پکیج های ایران رادیاتور با برد دیجیتال، روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. حرف E به معنای ارور (ERROR) در کنار یک عدد نشان دهنده بروز مشکل یا خرابی در بخش های مختلف پکیج است.
مثال: E8 / E31 / E50 / E88

خطا های پکیج ایران رادیاتور
برای درک بهتر پیغام های خطای پکیج ایران رادیاتور در مدل های دیجیتال به مثال زیر توجه فرمائید.
مثال: اگر خطای E51 روی صفحه نمایش پکیج نشان داده شد، یعنی فن دودکش دستگاه دچار مشکل شده است.
شناخت ارور و خطا های پکیج ایران رادیاتور مدل های دیجیتال
در جدولی که مشاهده کردید تمامی پیغام خطا های پکیج ایران رادیاتور در مدل های آنالوگ این محصول شرح داده شد. در ادامه ارور یا خطا های پکیج ایران رادیاتور در مدل های دیجیتال ذکر شده است.

خطا های پکیج ایران رادیاتور
سخن پایانی
مجموعه تخصصی اصفهان تهویه کلیه محصولات را با تضمین اصل بودن کالا، گارانتی قابل اطمینان، خدمات پس از فروش پاسخگو و گسترده ارائه می‌نماید. برای مشاهده انواع و برندها، اطلاع از قیمت به روز تمامی محصولات و خرید انواع این تجهیزات از جمله پکیج ایران رادیاتور می‌توانید به سایت اختصاصی این مجموعه مراجعه فرمایید یا در ساعات اداری با کارشناسان اصفهان تهویه تماس حاصل بفرمایید.